Halo, rusza CRM

Telekomunikacja zakończyła pierwszy etap wdrażania systemu zarządzania relacji z klientami (CRM). Abonenci z województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego, mogą dzięki bezpłatnej Błękitnej Linii TP załatwić sprawy związane z korzystaniem z usług operatora.

Jak deklaruje firma, pod numerem 9393 będą czekać konsultanci dostępni przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu To początek wdrażania Błękitnej Linii TP w całym kraju. Operator zapowiada, że od listopada będą z niej korzystać wszyscy abonenci.

Dzwoniąc pod numer 9393 będzie można m.in.: sprawdzić wysokość rachunku, zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy, czy złożyć reklamację.

Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej trwa od października ubiegłego roku. Pilotażowe uruchomienie nastąpiło w Poznaniu. Projekt pochłonął do tej pory 200 mln złotych. Przy realizacji projektu biorą udział m.in. IBM, Hewlett-Packard, NextriaOne oraz Dell.