H&M otwiera siedem kolejnych sklepów online w Europie

Znana doskonale w Polsce szwedzka firma odzieżowa H&M rozszerza swoje kanały sprzedaży poprzez otwarcie kolejnych siedmiu sklepów online. Będą one dostępne dla mieszkańców krajów europejskich.

Kraje te to Chorwacja, Estonia, Łotwa, Litwa, Słowenia, Luksemburg i Irlandia. Asortyment, jakim będzie dysponować każdy sklep online w wymienionych państwach, ma być taki sam jak w normalnych sklepach i obejmować ubrania dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz akcesoria. Jest to kolejny krok H&M w celu umocnienia się na rynku e-commerce - niedawno otwarł dziewięć sklepów, w tym w Polsce. W tym roku ma powstać także wersja dla Grecji.

Na dzień dzisiejszy firma obecna jest na sześciu kontynentach, sprzedając swoje wyroby na sześćdziesięciu jeden rynkach, w tym tylko na dwudziestu trzech w wersji online. Wyniki sprzedaży są dla H&M bardzo dobre - zysk za 2015 rok wzrósł o 19% w porównaniu z 2014 i wyniósł 2,9 miliardów euro.

Zobacz również: