Grupa Fit ma własne biuro sprzedaży

Grupa FIT otworzyła w połowie października w Warszawie biuro reklamy i marketingu.

Pieczę nad nowootwartym oddziałem przejął Rafał Tatarek, obejmując nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży.

Tatarek w Grupie FIT odpowiedzialny jest za planowanie i realizację strategii marketingowej firmy, nadzór nad nowymi e-projektami oraz zarządzanie działem sprzedaży. Karierę zawodową rozpoczął w dziale klientów bezpośrednich sieci interaktywnej IDMNet, następnie związany był z domem mediowym Cormedia, gdzie pełnił funkcję Kierownika Działu Sprzedaży Agencyjnej.

W skład Grupy FIT wchodzą serwisy o tematyce sportowej i lifestylowej. Największy z nich Fit.pl przyciąga miesięcznie niewiele, bo tylko 210 tys. użytkowników generujących 721 tys. odsłon. Pozostałe, dużo mniejsze serwisy z grupy to: Skoki.pl, noga.pl, Superpani.pl, superwczasy.pl, twardziel.pl.

Grupa Fit ma własne biuro sprzedaży

Rafał Tatarek

W przeciągu najbliższych dwóch tygodni uruchomione zostaną dwa kolejne projekty: narta.pl - dla miłośników białego szaleństwa oraz FMzone.pl - serwis dla fanów gry Football Manager.

Od listopada br. warszawski oddział Grupy FIT poszerzy swój skład o kolejnych specjalistów.

"Jeśli chodzi o sprzedaż powierzchni reklamowej serwisów należących do Grupy FIT nadal pozostaje to w gestii sieci Cormedia. Nie rezygnujemy ze współpracy. Wspólnymi siłami będziemy tworzyć nowe formy sprzedaży, pozyskiwać nowych klientów, szczególnie przy współpracy z domami mediowymi" - mówi Kasia Tyburska, Fit.pl. - "Na otwarcie warszawskiego biura składa się natomiast wiele czynników. Po pierwsze chcemy być bliżej ludzi oraz instytucji, z którymi współpracujemy. Ponadto w niedługim czasie powstaną ciekawe, innowacyjne projekty wymagające dużych nakładów pracy, uruchomione zostaną także nowe serwisy. Firma mocno się rozwija".