Grupa o2 sprzedaje reklamy dla MTV Networks Polska

MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z Grupą o2 w zakresie obsługi reklamowej serwisów internetowych należących do portfolio MTV Networks Polska.

Na mocy zawartego porozumienia, Grupa o2 dołączy do swojej oferty reklamowej witryny czterech stacji telewizyjnych: MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska oraz Comedy Central Polska.

Ma to umożliwić reklamodawcom efektywniejsze dotarcie z przekazem do dwóch grup docelowych (MTV i Viva - 13-29 lat, VH1 oraz Comedy Central - 16-49 lat).

"Zdecydowaliśmy się na współpracę z o2 ze względu na siłę tej grupy w polskim internecie; wierzymy w synergię naszych serwisów i potencjał wzrostu statystyk odwiedzalności witryn MTVNP. Nie bez znaczenia dla naszej decyzji były również świetne oceny zbierane przez Biuro Reklamy o2.pl." - mówi Tomasz Bruss Dyrektor ds. Reklamy i sponsoringu w MTV Networks Polska.

"MTV Networks Polska wzmocni swoimi witrynami portfolio Grupy o2 w segmencie Rozrywka i Lifestyle. Marki o wysokiej świadomości takie jak MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska czy Comedy Central Polska świetnie uzupełnią naszą ofertę i wierzymy, że wspólnie z witrynami takimi jak Pudelek.pl, Wrzuta.pl, Kafeteria.pl czy LuxLux.pl pozwolą nam dotrzeć do nowej grupy reklamodawców." - mówi Karol Suchenek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej i Performance w Grupie o2.

Efektywnie sprzedaż reklamy rozpocznie się w styczniu 2010 roku.