Google Online Marketing Challenge po raz drugi

Wystartowała druga edycja konkursu Google Online Marketing Challenge, który ma na celu zainteresowanie i zachęcenie zespołów akademickich do opracowania projektu internetowych działań marketingowych dla lokalnych firm.

W ramach konkursu Google Online Marketing Challenge zespoły studentów pod okiem swych wykładowców mają za zadanie opracowanie strategii marketingowej w internecie dla regionalnego przedsiębiorcy, który zatrudnia min. 100 pracowników, posiada stronę internetową oraz nie prowadzi obecnie żadnych działań w programie AdWords.

Każdy zespół otrzymuje kupon o wartości 200 dolarów za pomocą których przeprowadzić ma skuteczną kampanię reklamową w systemie Google AdWords dla wybranej firmy. W ciągu 3 tygodniu konkursu należy rozwijajać i optymalizować swe kampanie oraz przedstawiać raporty z przeprowadzonych działań.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w terminie od 17 października 2008 t. do 23 stycznia 2009. W ubiegłorocznej edycji Google Online Marketing Challenge wzięło udział 1650 zespołów z 47 krajów.

Źródło: http://www.google.com/onlinechallenge