Golf i media
- Gabriela Żółtaniecka,
- 18.10.2006
Na temat golfa zdania są podzielone nawet wśród golfistów. Podstawowym problemem jest fakt, czy już dostatecznie dużo ludzi w Polsce gra w golfa, aby warto było traktować go jako nośnik reklamy.
Na temat golfa zdania są podzielone nawet wśród golfistów. Podstawowym problemem jest fakt, czy już dostatecznie dużo ludzi w Polsce gra w golfa, aby warto było traktować go jako nośnik reklamy.
CXOMedia - nasza grupa wydawnicza - również uczestniczyło w imprezach golfowych.
25 czerwca 2006 r. Sierra Golf Club w Pętkowicach koło Wejherowa zaprosił nas do objęcia patronatem medialnym jednego z najważniejszych wydarzeń golfowych w tym sezonie - turnieju z cyklu European Professional Development Tour. Jest to cykl rozgrywek, których celem jest umożliwienie młodym, utalentowanym golfistom przejście na zawodowstwo.3 września 2006 r. CMO było sponsorem medialnym Otwartych Mistrzostw Warszawy Longest Drive Championship Pilsner Urquell Cup 2006 - imprezy, która z roku na rok staje się coraz bardziej popularna i sprawia, że Golf Parks z Wilanowa stanowi obowiązkowy przystanek warszawskich golfistów. Zabawa polega na tym, aby piłka poleciała jak najdalej, ale musi się niestety zmieścić w polu o szerokości 40 metrów.
19 września 2006 r. CXOMedia wystawiło drużynę do walki na pierwszych Golfowych Mistrzostwach Polskich Mediów "Golf Media 2006". Organizatorzy nie wykazali się umiejętnością liczenia punktów, a w szczególności obliczania średnich handicapów dwóch zawodników, dzięki czemu najpierw ten turniej wygraliśmy w kategorii Prasa, a potem się okazało, że go jednak nie wygraliśmy.Co więcej, w oficjalnej infomacji dotyczącej rozegranego turnieju nie udało się organizatorom wymienić naszej drużyny. W każdym razie, co najważniejsze, Filip Alama i Konrad Przygódzki, grający w naszych barwach, odebrali w czasie finału piękny puchar. Gratulujemy zawodnikom lecz nie polecamy tego turnieju ze względu na jego tendencje do zapominania o uczestnikach i niepewności co do reguł golfa.