GoldenSubmarine - nowy duży gracz na rynku agencji interaktywnych

Dzisiaj warszawska agencja interaktywna isens oraz poznańska - Conecto, ogłosiły, że łączą swoje siły. W wyniku fuzji powstał nowy gracz na rynku - GoldenSubmarine. -Szacujemy, że będziemy w tym roku w pierwszej trójce największych agencji interaktywnych w Polsce - mówi Michał Grzybkowski, prezes zarządu nowej agencji.

W wyniku fuzji powstała agencja zatrudniająca na stałe 50 osób, łącząca doświadczenie działających od 7 lat na rynku firm Conecto i isens. Ich łączny przychód wyniósł w zeszłym roku 6,1 mln zł. Portfolio obydwu firmy obejmuje 70 klientów. -W tym roku szacujemy przychody na poziomie co najmniej 10 mln złotych- zapowiada Michał Grzybkowski. Firma planuje też przejęcia mniejszych spółek. -Prowadzimy w tej chwili rozmowy z jedną z mniejszych agencji, nie mogę powiedzieć z jaką - mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes GoldenSubmarine.

-Przygotowania do fuzji trwały rok- mówi Grzybkowski. -Moim zdaniem to naturalny kierunek rozwoju. Za kilka lat na polskim rynku będzie funkcjonowało 5-7 dużych agencji interaktywnych - dodaje.

Wśród najważniejszych klientów nowopowstałej agencji są koncern Shell, holding MediaSaturn (właściciel sieci sklepów MediaMarkt i Saturn), WSiP, oraz koncern Volkswagena (marki Audi, Skoda, Volkswagen).

GoldenSubmarine - nowy duży gracz na rynku agencji interaktywnych

Logo GoldenSubmarine

Firma zapowiada ekspansję zagraniczną. -Planujemy trzy kierunki: Niemcy, Ukrainę i Stany Zjednoczone - deklaruje Michał Grzybkowski.

Przedstawiciele GoldenSubmarine podkreślają, że siła agencji tkwi także w firmach, z którymi ściśle współpracują. To Beyond Datacenter - spółka oferująca nowoczesne rozwiązania hostingowe i usługi transmisji danych. Jej klientami są m.in. Nasza-Klasa.pl i Allegro.pl. Drugą spółką współpracującą jest Gamesnet, firma specjalizująca się w advergamingu.

GoldenSubmarine - nowy duży gracz na rynku agencji interaktywnych

Zarząd GoldenSubmarine, od lewej: Grzegorz Krzemień, Marcin Gruca, Michał Grzybkowski

Agencja będzie miała dwie siedziby - warszawską, liczącą 20 osób, oraz poznańską - gdzie zatrudnionych jest 30 osób. Każdy z oddziałów ma własną sekcję kreatywną. Poza zatrudnionymi na stałe firmy współpracują też z zewnętrznymi współpracownikami. W tym roku zostanie otwarta nowa siedziba spółki w Poznaniu, o powierzchni 500 metrów kwadratowych.

Oferta GoldenSubmarine obejmuje marketing interaktywny, multimedia, aplikacje oraz usługi hostingowe.

W zarządzie GoldenSumbarine S.K.A. zasiedli Michał Grzybkowski - prezes spółki, a wcześniej prezes zarządu Conecto. Grzegorz Krzemień - wiceprezes zarządu, wcześniej prezes agencji interaktywnej isens, Marcin Gruca - członek zarządu, wcześniej wiceprezes isens. Dyrektorem zarządzającym firmy została Marta Krysik, do tej pory dyrektor sprzedaży w Conecto.

Dzisiaj firma uruchomiła swoją stronę internetową http://www.goldensubmarine.com