GoldenSubmarine dla marki Kotlin

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała dla firmy Kotlin akcję promującą nowe smaki ketchupów: Hot Dog i Kebab.

W ośmiotygodniowym konkursie internauci mają za zadanie zaprojektowanie komiksu. W tym celu w serwisie www.ketchupy.pl przygotowano gotowe motywy postaci i elementów komiksowych nawiązujące do wyglądu opakowań promowanych ketchupów. Twórcy komiksów mają do swojej dyspozycji kreator, dzięki któremu stworzenie własnej pracy nie wymaga profesjonalnej wiedzy graficznej.

Dla użytkowników serwisu przygotowano także specjalną interaktywną grę oraz szereg animacji fleszowych, które pojawiają się na poszczególnych podstronach.

Równocześnie z uruchomieniem promocji wystartowała internetowa kampania reklamowa w ponad 300 serwisach skierowanych do grupy docelowej. Dla potrzeb kampanii przygotowano dwie linie kreatywne, które wykorzystano do stworzenia różnych form reklamowych: mailingu, double bilboardu i double bilboardu z toplayerem.