GoldenSubmarine dla Skody

Skoda Auto Polska SA uruchomiła nową wersję portalu internetowego firmy - www.skoda-auto.pl. Prace nad serwisem trwały kilkanaście miesięcy, podczas których przeprowadzono m.in. badania opinii Internautów oraz Eye tracking.

Według badań Megapanel PBI/Gemius (czerwiec 2008), serwis skoda-auto.pl zajmuje 9. miejsce wśród najczęściej odwiedzanym przez polskich internautów stron importera/producenta samochodów.

Skoda Auto Polska S.A. współpracowała przy wdrożeniu nowej odsłony skoda-auto.pl z agencją interaktywną GoldenSubmarine, która będzie także obsługiwała i rozwijała stronę. Prace nad serwisem trwały kilkanaście miesięcy, podczas których firma przeprowadziła m.in. badania opinii Internautów, pytając o cechy wymarzonego serwisu motoryzacyjnego oraz analizowała najczęściej przez nich oglądane treści w dotychczasowym portalu. Do badania wykorzystano również Eye tracking.

GoldenSubmarine dla Skody

www.skoda-auto.pl

Badano zachowania użytkowników na podstawie oglądalności poszczególnych części dotychczasowego serwisu w oparciu o badania Gemius. - "Na przykład przebadaliśmy 82 węzłów komunikacyjnych serwisu i na tej podstawie dział "Promocje" jeszcze bardziej niż dotychczas wyeksponowaliśmy w strukturze portalu" - mówi Tomasz Piasny, PR Manager SKODA AUTO POLSKA S.A. kierujący pracami nad uruchomieniem serwisu.

W kolejnych miesiącach powstanie wersja serwisu optymalizowana na przeglądarki telefonów komórkowych. Do końca października do nowej formy strony importera będą dostosowywane serwisy internetowe punktów dealerskich i serwisowych. Wyposażone będą m.in. w lokalizatory Google Map.

GoldenSubmarine współpracuje z marką Skoda już od ponad dwóch lat: wcześniej tworzyła mikrostrony wizerunkowe dla takich modeli marki, jak Skoda Roomster czy Skoda Scout. Agencja odpowiadała też za kampanie reklamowe przeprowadzane przez polskiego importera Skody w Internecie, m.in. przygotowywanie nośników.