Globalne projekty HYPERmedia dla marki Pantene

Agencja interaktywna HYPERmedia realizuje międzynarodowe projekty dla marki Pantene, należącej do Procter&Gamble. Koncern współpracuje z HYPERmedia w zakresie projektowania stron WWW marki Pantene Pro-V i dostosowania ich do potrzeb użytkowników w Europie, na Bliskim Wschodzie i w krajach arabskich, podaje HYPERmedia w komunikacie.

Obecnie działa polska, rosyjska i turecka wersja serwisu produktów Pantene. Agencja prowadzi prace projektowe nad kolejnymi czterema wersjami językowymi. Wkrótce planowane są następne wdrożenia.

W zeszłym roku HYPERmedia wygrała przetarg na doradztwo w zakresie adaptacji stron marki Pantene i realizację projektów na międzynarodowych rynkach. Wszystkie serwisy projektowane są według wytycznych londyńskiej agencji FullSix, która odpowiedzialna jest za planowanie całościowej strategii internetowej komunikacji produktów tej marki.

Agencja HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku. Spółka odpowiedzialna jest za obecnością marketingową w mediach cyfrowych takich marek, jak Blend-a-med, Always, Pampers, Lenor, Head&Shoulders i Wella.

http://www.pantene.pl

http://www.pantene.ru

http://www.pantene.com.tr