GazetaPraca.pl organizuje V edycję targów pracy

Ponad 130 pracodawców z całej Polski zaprezentuje swoje wirtualne stoiska podczas piątych Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.

Od 20 do 26 października br. pod adresem www.targipracy.gazeta.pl na "gości" imprezy czekają ogłoszenia rekrutacyjne, artykuły publicystyczne, informacje o firmach i czaty z pracodawcami.

W piątych Internetowych Targach Pracy udział zapowiedziało o ponad połowę więcej wystawców niż w czwartej edycji. Wśród 130 firm, które będą poszukiwać kandydatów do pracy, są między innymi: Adecco Poland, Empik, Eurobank, Frito Lay, ING Bank Śląski, Loreal, Netia, Philips, PriceWaterhouseCoopers czy sponsor główny targów - Era.

W pierwszej edycji targów organizowanych przez GazetaPraca.pl wzięło udział ponad 100 tys. internautów, a w edycji czwartej już 215 tys. - "Statystyczny internauta spędził na Internetowych Targach Pracy około 20 min." - o czwartej edycji imprezy mówi Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl.

Organizowane przez Gazetapraca.pl targi nie sa jedyną tego typu inicjatywą w polskiej sieci - podobną imprezę przeprowadza rok w rok Pracuj.pl. Wspomniane serwisy tworzą obecnie ścisła czołówkę wśród witryn z ofertami pracy - według wyników Megapanelu PBI\Gemius, w lipcu liderem na rynku był Gazetapraca.pl, a drugie miejsce zajął Pracuj.pl. Z pewnością również targi są okazja do pokazani przewagi nad konkurentem, chociażby w ilości prezentujących się pracodawców (tu również wygrywa Gazetapraca.pl).