Gazeta.pl na ekranach w metrze

Gazeta.pl nawiązała współpracę z AMS i Ströer Polska - firmami specjalizującymi się w reklamie zewnętrznej. Dzięki temu rozwiązaniu informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze.

W ramach współpracy na ekranach, stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane? (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich.

"Bardzo ważne jest też dla nas to, że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach, które są dostępne już na Zachodzie" - mówi Paweł Stremski, kierownik redakcji newsowej Gazeta.pl.

Dzięki nawiązanej współpracy, Gazeta.pl będzie docierała do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra dziennie, zarówno w wagonach - poprzez CityInfoTv przygotowaną przez AMS, jak i na stacjach - na Infoscreenach Ströera.