Gazeta.pl ma nową powirzchnię dla reklam efektywnościowych

W portalu Gazeta.pl i serwisach należących do Agory pojawiły się nowe powierzchnie reklamowe dedykowane kampaniom efektywnościowym. Od sierpnia dostępne są one w ofercie sieci Payper.pl.

Nowa powierzchnia reklamowa o wymiarach 620x100 pikseli umieszczona jest w środkowej kolumnie strony, m.in. pod artykułami, zdjęciami czy playerami wideo. Oferta dotyczy m.in. stron Wiadomosci.Gazeta.pl, Sport.pl, Wyborcza.biz, eDziecko.pl, Plotek.pl, Lula.pl i innych.

- Wprowadzenie nowego formatu poprzedziliśmy wewnętrznymi analizami. Umiejscowienie go pod artykułem minimalizuje ryzyko przypadkowych kliknięć, co dla reklamodawców oznacza mniejsze wydatki i zapewnia dotarcie do osób rzeczywiście zainteresowanych konkretnymi produktami lub usługami - mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie Internet Agory, odpowiedzialna za rozwój PayPer.pl.

Gazeta.pl ma nową powirzchnię dla reklam efektywnościowych

Nowe powierzchnie dostępne są w ofercie sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl, która została uruchomiona w lipcu br. W ofercie PayPer.pl znajduje się m.in. bogate portfolio Grupy Gazeta.pl, której miesięczny zasięg wśród internautów w Polsce wynosi 65,84 proc.