GG dla marketerów?
- Artur Małek,
- 30.10.2008, godz. 09:52
GaduSonda to uruchomiona w tym miesiącu przez spółkę Gadu-Gadu nowa usługa badawcza, która oferuje badania społeczności Gadu-Gadu, jedną z największych w polskim Internecie (18,33 proc. zasięgu wg. Megapanel PBI\Gemius).
GaduSonda to usługa zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców. Usługa prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród bardzo licznej grupy użytkowników sieci Gadu-Gadu. Badania realizowane są on-line również wewnątrz firm i instytucji.
Podstawą Badania GaduSondy są ankiety internetowe, przeprowadzane są w grupie internautów zarejestrowanych w panelu badawczym. W grupie respondentów GaduSondy znajdują się użytkownicy internetu, którzy sami zgłaszają się do udziału w projekcie, podając swoje dane (min. wysokość zarobków, liczbę osób w gospodarstwie domowym czy poziom wykształcenia).
Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych badań przez GaduSondę przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
Oto wyniki ostatniego badania realizowanego przez GaduSondę:
Jeśli znalazł(a)byś się na bezludnej wyspie, piosenki którego artysty / grupy chciał(a)byś koniecznie mieć ze sobą?