Fotopodsumowanie konferencji "Internet 2k6 - powrót boomu"
- internetSTANDARD,
- 10.02.2006, godz. 17:10
Wczoraj odbyła się konferencja zorganizowana przez serwis Internet Standard. Treść wszystkich prezentacji potwierdziła sensowność nadania konferencji podtytułu "Powrót boomu" - wszyscy bowiem prelegenci podkreślali, że obecny moment jest świetny do prowadzenia internetowych interesów a ma być coraz lepiej. Redakcja pracuje nad pokonferencyjnym raportem, tymczasem prezentujemy zdjęcia z prezentacji.
Na konferencji próbowaliśmy znaleźć odpowiedź na pytanie, na ile stabilne są podstawy internetowych biznesów 5 lat po pierwszym boomie. Ci, którym udało się odnieść sukces na tym rynku dzielili się swoim doświadczeniem. Sporo uwagi poświęcili omówieniu trendów, których rozkwitu możemy się na naszym rynku spodziewać z tradycyjnym juz kilkuletnim opóźnieniem. Choćby boomu na blogi czy telewizję internetową, by nie wspomnieć o spodziewanym zwiększonym popycie na reklamę w wyszukiwarkach.
Wszyscy spodziewają się, że będzie tylko lepiej.
Konferencję rozpoczęło podsumowanie stanu internetowego rynku na Zachodzie i w Polsce przedstawione przez redaktor prowadzącą Internet Standard.
Michał Lorenc przekonywał, że dla firmy Google najważniejszy jest użytkownik i to pod jego potrzeby tworzone są kolejne produkty.
Prezes Bankiera wyłożył jakie są zalety, jakie wady wejścia spółki na giełdę. Generalnie jednak zachęcał, pokazując wykresy obrazujące wyniki finansowe trzech internetowych spółek giełdowych.
Przedstawiciele Gemiusa po raz pierwszy zaprezentowali wyniki badania, które podzieliły internautów na sześć segmentów: od internetowych laików do komputerowych maniaków.
Przedstawiciele HYPERmedia w duecie przekonywali, że nadszedł czas, lub też niedługo nadejdzie, symbiozy mediów: nieważny będzie nośnik informacji, ważna sama informacja.