Fotka z wirtualnym miastem dla użytkowników

Serwis społecznościowy Fotka.pl uruchomił dla swoich użytkowników kolejna grę przeglądarkową. Najnowszy produkt można porównać do takich pozycji jak Second Life czy Shmooze.pl.

Akcja " Miasta Fotki" rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika serwisu Fotka.pl.

Gra nie wymaga instalacji - cała zabawa rozgrywa się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Projekt został zlokalizowany na polski rynek i posiada tłumaczenie dostępnych opcji, przedmiotów i działań.

- Grę możemy porównać jedynie do tak kultowych pozycji jak "The Sims" czy "Second Life" - czytamy w komunikacie Fotka.pl. Od strony graficznej gra przypomina uruchomioną w ubiegłym roku przez grupę Pino grę Shmooze.pl.

Fotka z wirtualnym miastem dla użytkowników

- Dzięki współpracy ze sMeet GmbH udało nam się stworzyć wirtualny świat, który jest doskonałym odzwierciedleniem świata realnego. Pozwala użytkownikom Fotka.pl spotykać się i spędzać wspólnie czas w atmosferze doskonałej zabawy - mówi Krzysztof Chodakiewicz, Marketing Manager z Grupy Społeczności.pl. Z drugiej strony, opracowaliśmy innowacyjne narzędzie marketingowe, dzięki któremu nasi klienci będą w stanie dotrzeć do swoich odbiorców poprzez nieinwazyjną formę reklamy osadzoną bezpośrednio w grze - dodaje Chodakiewicz.

Gra oferuje kilka nowych sposobów dotarcia do potencjalnego konsumenta. Korzystając z dostępnych narzędzi, reklamodawcy mogą umieszczać swoje banery w miejscach, w których spotykają się użytkownicy. Istnieje również możliwość stworzenia, na życzenie klienta, unikalnych przedmiotów oznaczonych daną marką, które każdy z użytkowników "Miasta Fotki" będzie mógł kupić za wirtualne pieniądze.