Forum IAB Polska 2007 i nagrody MIXX

IAB Polska organizuje ogólnopolskie forum poświęcone wykorzystaniu internetu w marketingu oraz prezentacji najnowszych trendów. W trakcie forum zostaną przyznane nagrody MIXX dla najlepszych rozwiązań wykorzystywanych w reklamie interaktywnej. Patronat medialny nad imprezą objął Internet Standard.

Celem forum jest przedstawienie obecnej sytuacji internetu na rynku mediów, ukazanie najnowszych trendów oraz prezentacja przykładów najefektywniejszych działań marketingowych.

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele największych mediów internetowych w Polsce oraz goście zagraniczni: Alain Heureux - prezydent IAB Europe, Andy Chen - wiceprezes Viacom/MTV Europe Digital Solutions.

IAB Polska organizuje konkursu dotyczący najlepszych rozwiązań wykorzystywanych w reklamie interaktywnej i przyzna nagrody MIXX. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury, w skład którego wejdą eksperci od reklamy, marketingu, biznesu i internetu.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wysłać formularz zgłoszeniowy oraz dokładny opis zgłaszanych kampanii. Regulamin i szczegóły konkursu dostępne są na stroniehttp://www.mixx-awards.pl .