Forum IAB: 4-5 listopada 2009 r.

"Punkt Zwrotny" to hasło tegorocznej konferencji organizowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród zaproszonych na Forum IAB 2009 gości znalazło się wielu prelegentów zza granicy oraz ekspertów i przedstawicieli rynku polskiego.

Forum IAB 2009, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, odbędzie się w dniach 4-5 listopada br. w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie.

W tym roku motywem przewodnim jest hasło "Punkt Zwrotny". W roku 2009 mamy do czynienia z kryzysem na rynku mediów, ale internet zdaje się dobrze bronić w tej sytuacji wciąż będąc na plusie. Dobrze ma się zarówno brand advertising jak i performance marketing. Na rynek wchodzą nowe narzędzia marketingu online a marketerzy dobrze na nie reagują - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska. Jako medium sprawdziliśmy się w kryzysie, co można traktować jako papierek lakmusowy wartości reprezentowanej przez nas branży.

Podczas dwudniowej konferencji uczestnicy (organizatorzy przewidują, że będzie to 800 osób) będą mogli wysłuchać prezentacji gości zagranicznych (1 dzień) oraz przedstawicieli polskiej branży internetowej i interaktywnej (2 dzień), których wystąpienia zorganizowano w trzech blokach tematycznych.

Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby tegoroczny program był na najwyższym osiągalnym dla nas poziomie. Uruchomiliśmy wszystkie kontakty

zagraniczne i udało się - mówi dyrektor generalny IAB Polska. Konferencja z takim programem mogłaby się odbyć w każdym europejskim mieście włącznie z Londynem i jestem przekonany, że wywołałaby równie duże zainteresowanie. Osobiście jestem bardzo zadowolony, że tak wielu znakomitych prelegentów zdecydowało się wystąpić w Polsce. Pomogła dobra reputacja naszego kraju, jako lidera regionu CEE i osobiste kontakty. Ostateczny werdykt wyda jednak publiczność naszej konferencji.

Wśród zaproszonych gości zagranicznych są m. in.:

- Norm Johnston - Global Digital Leader, Mindshare Worldwide, Wielka Brytania

- Claude Spasevski, Business Developmet Director Orange, Francja

- Dean Donaldson, Digital Experience Strategist Eyeblaster, Wielka Brytania

- Mariota Essery, dyrektor artystyczny Tribal DDB Amsterdam, Holandia

- Matt Szymczyk, CEO, Zugara, USA

- Christopher Billich, INFINITA INC.SVP, Japonia.

Podczas pierwszego dnia Forum IAB odbędzie się także panel dyskusyjny na temat regulacji prawnych mających wpływ na rozwój reklamy internetowej, w którym wezmą udział przedstawiciele MSWiA, GIODO, MKiDN oraz wiodących mediów internetowych. Wieczorem odbędzie się zaś gala rozdania nagród MIXX.

W drugim dniu konferencji odbędą się jednocześnie 3 bloki tematyczne: dla branży internetowej, blok marketingowy oraz case studies - w każdym z nich ponad 10 wystąpień przedstawicieli rynku. W programie jednego z bloków znalazła się dyskusja na temat nowych formatów reklamowych, którą moderować będzie dziennikarz Internet Standard - Artur Małek.

Forum IAB 2009 "Punkt Zwrotny" będzie relacjonowane na specjalnie przygotowanym kanale mikroblogingowym:http://forumiab.blip.pl oraz na platformie telewizji internetowejhttp://www.ipla.pl , gdzie będzie można zobaczyć wywiady przeprowadzane z większością prelegentów. Dodatkowo w portalu Moje Miasto Warszawahttp://www.mmwarszawa.pl oraz na ośmiu portalach Strefy Biznesu publikowane będą bieżące relacje z przebiegu konferencji.

Szczegółowe informacje dotyczące Forum IAB 2009 dostępne są na stroniehttp://forumiab.pl . Nad tegoroczną konferencją patronat objęło Ministerstwo Gospodarki.