Forrester Research wkracza do Polski

Forrester Research podjęła decyzję o wkroczeniu na rynek polski poprzez nawiązanie partnerstwa z AMG.net. Firma analityczna rozszerza swoją działalności badawczą o rejon Europy Środkowo-Wschodniej.

Forrester Research i AMG.net zaprezentują swoją wspólną ofertę 5 listopada br. podczas konferencji poświęconej wyzwaniom technologicznym stojącym przed sektorem usług finansowych.

“Poszerzenie Unii Europejskiej, a także stopniowy wzrost optymizmu w europejskim sektorze nowoczesnych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych, powoduje, że jest to dla nas idealny moment na rozpoczęcie ekspansji w tym regionie - powiedział Robert W. Davidson, dyrektor zarządzający Forrester Research na Europę.

Zdaniem Łukasza Wojcieszaka, dyrektora w AMG.net, najbliższe lata przyniosą wzrost penetracji nowoczesnych technologii wśród polskich konsumentów i przedsiębiorstw, a także zbliżenie naszego rynku do rynków rozwiniętych. ”Za sprawą partnerstwa z Forrester Research polskie przedsiębiorstwa uzyskają dostęp do rozległego kompendium wiedzy analitycznej, a także indywidualnych programów doradczych, dopasowanych do specyfiki sektorów o wysokim stopniu nasycenia technologią, takich jak usługi finansowe, telekomunikacja, handel detaliczny, media, produkcja i dystrybucja” - zaznaczył Łukasz Wojcieszak.

Forrester Research jest firmą analityczną badającą wpływ technologii na biznes. Prowadzi badania rynku, przygotowuje raporty oraz zajmuje się doradztwem strategicznym. Powstała w 1983 roku.

Niedawno działalność na polskim rynku rozpoczęła także Meta Group. Jej lokalnym partnerem został warszawska społka Audytel.