Fashion Digital Lab - specjalnie dla odzieżowego e-commerce

Fashion Digital Lab to centrum technologiczne, które ruszyło w Lugano. Celem jego powstania jest nadanie fizycznej formy wirtualnemu ekosystemowi firm, które produkują i sprzedają online odzież.

Fashion Digital Lab wspierany jest przez stowarzyszenie e-commerce NetComm Suisse, a także liczne firmy państwowe i prywatne. W czteropiętrowym budynku o łącznej powierzchni 3500 m2 znajdują się sale konferencyjne, biura oraz pokoje treningowe. Jak głosi informacja na stronie FDL - "jeśli interesuje cię e-comemrce, wearables, analityka czy rozwiązania CRM, nasz ekosystem pomoże w najlepszym dopasowaniu swojej oferty, czerpiąc inspiracje z różnych źródeł".

Fashion Digital Lab - specjalnie dla odzieżowego e-commerce

Otwarciu Fashion Digital Lab towarzyszyło uruchomienie NetComm Suisse Digital Academy. Projekt ten powstał we współpracy z uniwersytetem w Lugno, a skupia się na badaniach, rozwoju oraz treningach w zakresie mody, towarów luksusowych oraz e-commerce. Do FDL może dołączyć każda renomowana firma międzynarodowa lub szwajcarska, która działa w branży odzieżowej i chciałaby wprowadzić innowacje.