Fashion TV w Internecie

Interactive Marketing Partner uruchomił, działający non-stop, internetowy przekaz Fashion TV.

Fashion TV on-line ma być na razie ciekawostką, wzbogacającą zasoby wortalu poświęconego modzie i wzornictwu. Pokazy mody mogą już oglądać użytkownicy Internetu posiadający sztywne łącza, pozostali muszą poczekać na poprawę jakości transmisji danych w Polsce. Do oglądania multimedialnego przekazu wystarcza posiadanie oprogramowania Windowsmedia, które ściągnąć można za pośrednictwem strony Fashion TV.

Przedstawiciele IMP Polska, wykonawcy polskiego serwisu Fashion TV, zapowiadają wprowadzenie w serwisie kolejnych elementów: możliwość zakładania darmowych kont pocztowych a także uczestniczenia w czatach i listach dyskusyjnych.

Powstały w październiku ub.r. polski oddział Interactive Marketing Partner jest konsultantem marketingowym, twórcą wizerunku oraz dostawcą technologii dla serwisu Fashion TV. IMP dostarczyło zintegrowany system redagowania serwisu, firma jest także twórcą jego kampanii bannerowych.