Expertia uruchomiła sprzedaż ubezpieczeń

Expertia uruchomiła sprzedaż za pośrednictwem sieci agencji ubezpieczeniowych. Do końca roku serwis chce pozyskać co najmniej 270 punktów sprzedaży w agencjach i u dilerów samochodowych.

Obecnie system expertii obsługuje 50 agencji siedmiu zakładów ubezpieczeń – Compensa, Fiat Ubezpieczenia, Generali, Heros, Inter, Partner i Nordea. W lutym expertia będzie ponadto obsługiwać agencje trzech dodatkowych zakładów, w tym Warty.

Serwis planuje ponadto rozszerzenie systemu do sprzedaży ubezpieczeń na punkty u dilerów samochodowych, a także uruchomieniem masowej sprzedaży w sektorze B2C. Pierwsze umowy z dilerami samochodowymi mają zostać zawarte w bm. Plany zakładają włączenie do systemu do końca br. co najmniej 270 agencji i punktów u dilerów samochodowych. Agencjom zostanie ponadto zaoferowany dostęp do Internetu w oparciu o GPRS.

Sprzedaż ubezpieczeń dla klientów indywidualnych zostanie natomiast, według zapowiedzi firmy, uruchomiona na przełomie I i II kwartału br. we współpracy z jednym z portali horyzontalnych, przy czym rozmowy mają zakończyć się jeszcze w lutym.