Eniro stworzyło serwis dla przyszłych pracowników

Eniro Polska, właściciel Panoramy Firm, wdraża rozwiązania mające zapewnić firmie wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. Obok zmian wprowadzonych wewnątrz firmy, uruchomiono stronę praca.eniro.pl, dzięki której firma chce dotrzeć do nowych pracowników.

Dobry handlowiec jest na wagę złota - tak często mówi się o pracownikach działów sprzedaży. Trudno się z tym nie zgodzić, ponieważ zapotrzebowanie na tego typu specjalistów jest bardzo duże, a firmy robią wszystko, żeby zatrudnić, a następnie zatrzymać najlepszych.

Strona praca.eniro.pl to platforma informacyjna, dzięki której kandydaci dowiedzą się, kogo szuka Eniro.pl, na czym polega praca w "żółtych stronach", jak przebiega ścieżka kariery w firmie i jak pracują poszczególne działy. Na stronie znajdują się także narzędzia, jak kalkulator zarobków handlowców (np. telesprzedawcy), ankieta preferencji kandydatów czy test predyspozycji do zawodu.

W serwisie znalazło się również miejsce na "lżejsze" tematy. Zakładka "galeria zdjęć" pokazuje, jak wygląda Eniro po godzinach pracy, jak się bawią pracownicy, relacje z imprez integracyjnych czy wyjazdów. Ciekawym rozwiązaniem jest również fotorelacja z biur regionalnych, dzięki której kandydaci zobaczą swoje przyszłe miejsce pracy i dowiedzą się, jak do niego dojechać.

Eniro stworzyło serwis dla przyszłych pracowników
Pomysłodawcą serwisu jest Dział HR Eniro Polska. Projekt graficzny strony przygotowała agencja interaktywna Adv.pl, a za prace wdrożeniowe odpowiada dział IT Eniro Polska we współpracy z firmą Pozytywna Zmiana, właścicielem marki Optymalista.com.

Eniro Polska zatrudnia ponad 1100 pracowników, w tym prawie 700 w dziale sprzedaży w kilkunastu biurach regionalnych.