E-commerce: A.pl dba o linię swych klientów

Z nieszablonową ofertą wyszedł supermarket internetowy A.pl proponując gotowe, opracowane przez eksperta posiłki dietetyczne, które każdego ranka dostarczane są do odchudzającego się klienta.

Dieta Montignac’a, dieta 1000 kcal czy dieta 1500 kcal wegetariańska to przykładowe rodzaje zestawów dietetycznych wzbogacających ofertę supermarketu internetowegohttp://A.pl (ACTION S.A).

Wystarczy kilka kliknięć, aby zainteresowana osoba dbająca o smukłą sylwetkę mogła bez trudu skorzystać z diet dostępnych w naszym sklepie internetowym A.pl. Stosując je, dana osoba będzie tracić zbędne kilogramy, a nie czas, bo zestaw posiłków na cały dzień dostarczymy prosto do jej domu lub innego miejsca, które nam wskaże - promuje nową ofertę Jakub Milewski, koordynator e-commerce.

Oferta A.pl zapewnia wybór odpowiedniej diety, w ramach której delikatesy dostarczają pięć posiłków na każdy dzień (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja). Dostawa wszystkich pięciu dań rozpoczyna się od 04:30, a jeśli chodzi o posiłki weekendowe - kurierzy dowożą je w sobotę. Nad odpowiednim składem zestawów menu czuwa dietetyk, który dba o to, aby każde danie było nie tylko niskokaloryczne, ale także dobrze smakowało.

Klient ma do wyboru siedem różnych estawów dietetycznych. Koszt odchudzania z A.pl waha się od 43 do 59 zł za jeden dzień. Cena zależy od długości trwania diety i jej rodzaju, zawsze uwzględnia pięć posiłków dziennie. Potrawy są urozmaicone i nie powtarzają się. Aby skorzystać z oferty należy po wybraniu diety, wypełnić formularz kontaktowy oraz poczekać na telefoniczne potwierdzenie szczegółów zamówienia. Gotowe posiłki dostarczane są rano, płatności dokonuje się przy odbiorze. Usługa działa na terenie Warszawy i Piaseczna (w wybranych dzielnicach dostawa jest bezpłatna, w innych pobierana jest opłata od 5 do 8 zł dziennie).

Obecnie delikatesy A.pl oferują ponad 12 tysięcy produktów (artykuły spożywcze, akcesoria biurowe, artykuły zoologiczne i AGD).

Źródło: Action

Czytaj też:

Internet Standard prezentuje raport "e-commerce 2009"

Coraz większe e-zakupy