Dwumedialne ogłoszenia w gazetach Polskapresse
- Artur Małek,
- 09.04.2010, godz. 13:45
Polskapresse rozszerzyła zasięg prasowych ogłoszeń drobnych o internet.
Klient zlecając ogłoszenie do dzienników regionalnych pod marką "Polska" lub "Echa Miasta", tygodników ogłoszeniowych "Jarmark" i "Motojarmark" czy tygodników lokalnych otrzymuje w jednej cenie zasięg w prasie i w portalu Gratka.pl. Dodatkowo płaci jedynie za wyróżnienie specjalne w internecie. Wkrótce klienci będą mogli zlecać ogłoszenia do tytułów prasowych Polskapresse także za pomocą serwisów internetowych.
W celu podkreślenia dwumedialnego charakteru ogłoszeń drobnych Polskapresse zmieniła winiety wszystkich dodatków ogłoszeniowych GRATKA ukazujących się z dziennikami regionalnymi pod marką "Polska". Dodatki wydawane są obecnie pod logotypami serwisów tematycznych portalu Gratka.pl. W poniedziałek ukazuje się pracagratka.pl, we wtorek domgratka.pl, w czwartek motogratka.pl i w sobotę turystykagratka.pl.