DoubleClick: ceny emisji reklam ustabilizują się w 2005 r.

Firma DoubleClick wskazuje, że w tym roku ceny rozwiązań służących do zarządzania e-reklamą będą wciąż spadać. Sama emisja e-reklamy ustabilizuje się cenowo najpewniej w przyszłym roku.

DoubleClick zaznacza, że duża konkurencja na rynku zmusza firmę do zmiany polityki cenowej. Prawdopodobnie w przyszłym roku ceny będą już w miarę stabilne. Szczegółów jeszcze nie znamy.

Wiele zależy też od działań innych graczy - Quantive czy 24/7 Real Media.

Szef firmy DoubleClick podkreślił, że koszty technologii do emitowania reklam są coraz niższe.

Przypomnijmy, że w trzecim kwartale minionego roku DoubleClick uzyskał 81 mln USD przychodu ze sprzedaży rozwiązań do emisji e-reklamy. Jest to wzrost o 8% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.