Dobre rady dla wydawców
- Magdalena Górak,
- 06.01.2005, godz. 10:39
Nowopowstała strona -Internet Media Review (IMR) - oferuje mnóstwo informacji przydatnych wydawcom, którzy chcą zaistnieć w internecie i osiągnąć tam sukces.
Zespół Digital Media Advisors uruchomił stronę dla wydawców internetowych - The Journal of Online Marketing & Publishing. Głównym celem nowego projektu jest wspieranie wydawców radami i przykładami udanych przedsięwzięć internetowych.
Strona publikuje raporty, schematy udanych planów biznesowych, wypowiedzi ekspertów, które mają pomóc tradycyjnym wydawcom znaleźć równowagę między tradycyjnymi a internetowymi edycjami swoich tytułów. Serwis oferuje tez sporo wiadomości z zakresu marketingu w internecie.
Roczny dostęp do zasobów serwisu kosztuje 297 USD. Przez dwutygodniowy okres próbny dostęp jest darmowy.
Internet Media Review: The Journal of Online Marketing & Publishing