DoCelu.pl na marketingowej ścieżce

Od połowy września ruszyła intensywna kampania reklamowa lokalizatora internetowego DoCelu.pl. Swym zasięgiem obejmie wszystkie dostępne kanały komunikacji: telewizję, kino, prasę, outdoor, radio oraz Internet.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Można prościej". W tym kontekście przygotowana została również kreacja graficzna. Kreacja kampanii przedstawia dwa sposoby dotarcia do danego miejsca - pierwszy skomplikowany (zaznaczony na czerwono), drugi bardzo prosty i zaznaczony na niebiesko. Obie trasy układają się następnie w kształt będący symbolem miejsca, do którego zmierzamy: kwiat symbolizuje kwiaciarnię, klucz płaski - warsztat samochodowy, a widelec i łyżka - restaurację. Na podobnym scenariuszu - trudniejszej i łatwiejszej trasy - opierają się również spoty: radiowy i kinowo-telewizyjny.

Kampania kierowana jest do osób w wieku 20-40 lat, mieszkańców dużych i średnich miast. Za kreacje odpowiedzialna jest Agencja reklamowa Touchpoint RC, a zakupem i planowaniem mediów zajeły się: Dział Komunikacji Wirtualnej Polski (prasa, radio, TV, kino, outdoor) oraz Mediaedge: CIA (Internet).

DoCelu.pl na marketingowej ścieżce

Jedna z kreacji z kampanii promujacej lokalizator WP

"Kampania DoCelu.pl, którą właśnie uruchamiamy, to w rzeczywistości drugi flight działań promocyjnych dla naszego lokalizatora. Pierwszy etap komunikacji rozpoczęliśmy jeszcze w lipcu, kiedy do testowania serwisu zaangażowaliśmy liderów opinii." - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Pierwszy raz w historii WP stworzyliśmy wtedy serwis dedykowany ocenie nowo wdrażanego produktu, a opinie na temat lokalizatora docelu.pl zebraliśmy nie tylko od użytkowników WP, ale w przeważającej ilości od osób spoza portalu, których ze względu na ponadprzeciętną aktywność w sieci określiliśmy mianem liderów opinii." - dodaje Joanna Pawlak.

Obecny flight kampanii prowadzony będzie we wszystkich mediach: w telewizji (m.in. Superstacja, 4FunTV, TVBiznes), w kinie (sieć CinemaCity), w prasie (tygodniki opinii, dzienniki, magazyny), w radiu (m.in. Radio Zet, Trójka, RMF FM), na outdoorze (billboardy, fullbacki - reklama na autobusach oraz nośniki typu premium) i w Internecie (także serwisy poza WP).