Digital One korzysta z popularności Ebiego Smolarka
- Artur Małek,
- 21.05.2008, godz. 12:55
Digital One rozwinęło nowe ścieżki kampanii internetowej Pepsi, której celem jest wykorzystanie wizerunku Ebiego Smolarka. Podążając za trendami na rynku, wykorzystano możliwości serwisu społecznościowego.
Najważniejszym elementem piłkarskiej kampanii Pepsi w 2008 r. jest konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" (przygotowany we współpracy z agencją BBDO), który Digital One umieściło na platformie promocyjnej www.pepsi.pl/ebi2008.
Chcąc w pełni wykorzystać potencjał wizerunku Ebiego, agencja Digital One zaprojektowała kilka równoległych aktywności, wspierających kampanię. Z jednej strony są to witryny o charakterze futbolowym:http://www.pepsi.pl/ebi2008 orazhttp://www.wygraj.pepsi.pl , które pokazują gwiazdę z perspektywy kariery sportowej i proponują użytkownikom konkursy, takie jak wymiana kodów z nakrętek na atrakcyjne nagrody lub wzięcie udziału w meczu z Ebim Smolarkiem, z drugiej strony jest to profil www.bebo.gazeta.pl/ebismolarek, koncentrujący się raczej na prywatnym życiu piłkarza.
W ten sposób Pepsi będzie dawać swoim konsumentom możliwość brania udziału w konkursach, komentowania wydarzeń sportowych, dostęp do międzynarodowej społeczności kibiców oraz zapoznanie się z Ebim. Taka różnorodność propozycji ma być zgodna z nową filozofią marki.