Deccoria.pl i inne nowości Interii

Decorria.pl to nowy serwis społecznościowy Interii przygotowany z myślą o osobach zainteresowanych wystrojem wnętrz. Niebawem portal uruchomi kolejny , po Populadzie, projekt dla "mikrospołeczności" oraz biznesowy serwis społecznościowy dla pracowników.

Interia stawia na serwisy dla mikrospołeczności oraz serwisy społecznościowe dla ściśle określonych grup docelowych.

Nowe przedsięwzięcie społecznościowe Interii to Deccoria.pl, serwis, który umożliwia dzielenie się zdjęciami i opiniami na temat wystroju wnętrz czy tematów z nim związanych. Deccoria.pl jest dostępna pod oddzielną domeną, a brand Interia.pl jest w serwisie ledwo dostrzegalny.

"Lada moment", jak powiedziała nam Agnieszka Kliber, specjalista ds. PR Interii, ma się pojawić kolejny serwis dla "mikrospołeczności" - przestrzeń dla rodzin i bardzo bliskich znajomych. Będzie zawierał m.in. galerie zdjęć, kalendarz oraz integrację ze skrzynką pocztową. W serwisie będzie można dzielić się zdjęciami, ustalać daty wspólnych wyjść, przypominać o domowych sprawunkach czy datach urodzin najbliższych.

Na III kwartał br. Interia.pl zapowiada uruchomienie biznesowego serwisu społecznościowego, który miałby konkurować z Goldenline.pl i innymi witrynami przeznaczonymi dla pracowników.

Ostatnio w Interii pojawił się również nowy serwis, którym firma chyba nie chce się specjalnie chwalić, a mianowicie "Am I Sexy", przypominający znany serwis "Am I hot or not", który zadebiutował w USA w roku... 2000. Am I Sexy umożliwia dodanie do serwisu własnego zdjęcia i poddanie go ocenie atrakcyjności przez innych internautów.

Poza społecznościami Interia.pl bardzo poważnie myśli o wideo. Firma ma już dwa studia TV w Krakowie, a trzecie z nich zostanie w lipcu uruchomione w Warszawie. Jak się dowiedzieliśmy firma zastanawia się również nad przeniesieniem do Warszawy części działu PR. Nie ustają prace nad budową "platformy dystrybucji treści multimedialnych", którą w większości realizuje Comarch, zdaniem Agnieszki Kliber jest to "naprawdę duża inwestycja".

Według wyników badania Megapanel/PBI za kwiecień Interia.pl miała w kwietniu 7 mln 166 tys. użytkowników (real users), 959 mln odsłon i zasięg 50,67%. Przychody spółki wyniosły w I kwartale 2007 r. 13,6 mln zł, a zysk netto 2,3 mln zł.

Korekta

Interia.pl zamierza przenieść do Warszawy część działu PR, a nie jak napisaliśmy wcześniej kilka oddziałów. Za pomyłkę przepraszamy.