Czy AOL walczy o polski rynek?

Jak podkreśla Stanisław Ulicki, Dyrektor Programowy Portalu WP to oczywista kolej rzeczy, że Aol.pl chcąc zaistnieć na bardzo wymagającym polskim rynku internetowym i chcąc pozyskać użytkowników musi sukcesywnie uzupełniać swoją ofertę o nowe serwisy. Nowi gracze nie mogą sobie pozwolić na udostępnianie produktów niższej jakości, zwłaszcza, kiedy konfrontują swoje dokonania z polskimi portalami, mającymi silne, ugruntowane marki i atrakcyjną ofertę - uważa Dyrektor Programowy Portalu WP.

Nowe serwisy AOL w Polsce

AOL ostatnio uzupełnił swoją ofertę o trzy nowe serwisy:

Spinner - to serwis dla fanów muzyki pop, rock, heavy, fusion, dance oraz dźwięków elektronicznych. Zawiera newsy ze świata muzyki, wywiady, informacje o wykonawcach, zespołach i koncertach oraz bezpłatne pliki mp3 i materiały wideo.

Czy AOL walczy o polski rynek?

Spinner http://pl.bsidebeat.com

Cinematical.pl - to witryna dla niewymagających fanów współczesnego filmu i jego otoczki. Internauta poznaje branżę filmową w sposób "nowatorski, seksowny i z przymrużeniem oka!" za pomocą trailerów, recenzji, galerii, plotek oraz newsów z życia Hollywood i nie tylko.

Czy AOL walczy o polski rynek?

Cinematical.pl

Engadget to blog adresowany do miłośników nowinek technologicznych i gadżetów; serwis "nie tylko dla chłopców" wg zapewnień twórców.

Czy AOL walczy o polski rynek?

Engadget http://pl.engadget.com

Czy nowe serwisy spodobają się polskim internautom? Już na pierwszy rzut oka widać, że zawartość serwisów: Spinner, Cinematical i Engadget nie będzie rzucać na kolana - zauważa Marcin Grządka, PR Manager Onet.pl. Nieco dłuższe obcowanie z tymi trzema serwisami tylko to pierwsze wrażenie potwierdza. Treści jest w ogóle niedużo, a lokalnych wręcz śladowe ilości - podkreśla Marcin Grządka.

Stanisław Ulicki uchyla się od konkretnego komentarza na temat nowej oferty Aol.pl. Zasada dobrych praktyk biznesowych nie pozwala mi na publiczną ocenę działań konkurencji. Zresztą w internecie nie zawsze sprawdzają się eksperckie opinie. Wszystko, co dzieje się w sieci podlega wnikliwej ocenie użytkowników i tylko Oni decydują o sukcesie lub porażce każdego przedsięwzięcia.

Najbliższe badania pokażą więc jak serwisy oceniają internauci.

Marcin Grządka, PR Manager Onet.pl

AOL traktujemy oczywiście z należytym respektem, mając na uwadze jego dokonania globalne (a szczególnie te za oceanem), ale sama siła marki to za mało by odnieść sukces biznesowy. "Nie od razu Kraków zbudowano".

Chociaż nie sposób oprzeć się wrażeniu, iż AOL bardzo skrupulatnie tnie rubrykę "koszty" w tabeli budżetowej na Polskę.