Cube Group zadebiutuje na New Connect
- Piotr Zalewski,
- 22.01.2008, godz. 09:35
Agencja Cube Group, specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach, planuje do końca I półrocza br. wejść na rynek New Connect.
Cube Group Sp. z o. o. ulega przekształceniu w spółkę akcyjną. W ofercie publicznej firma chce pozyskać kapitał na dalszy rozwój.
-Jesteśmy pierwszą agencją zajmującą się SEM, która wchodzi na New Connect. Można powiedzieć, że rynek, na którym działamy, rośnie w oczach. Według danych opublikowanych przez IAB Polska, wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce - mówi Marcin Hutnik, od stycznia prezes zarządu Cube Group. -W 2008 roku wydatki na SEM w naszym kraju osiągną wartość nawet 190 mln złotych - dodaje.
Marcin Hutnik do stycznia 2008 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz członka zarządu IPM Sp. z o.o. - wydawcy magazynów business to business poświęconych problematyce zarządzania flotami samochodowymi w przedsiębiorstwach (Flota, Auto Firmowe - Polska, Flotila - Czechy) oraz outsourcingu (Outsourcing Magazine).
Cube Group Sp. z o. o. jest agencją zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach. Firma posiada tytuł Google Advertising Professional Company. Cube Group jest członkiem międzynarodowej organizacji SEMPO, a od 2006 roku uczestniczy w pracach Interactive Advertising Bureau Polska, gdzie współtworzy komórkę zajmującą się tematyką SEM.