Codemedia: technologia adserwerowa za darmo

Agencja mediowa Codemedia udostępniła bezpłatnie zewnętrzną technologię adserwerową. Firma uzasadnia swoją decyzję dużą popularnością tego rozwiązania.

Udostępniona bezpłatnie przez agencję mediową Codemedia zewnętrzna technologia adserwerowa służy do audytowania wydawców.

- "Wysokie ceny były akceptowane kilka lat temu kiedy to rozwiązanie było trudno dostępne i kosztowne, natomiast obecnie, gdy jest już powszechnie stosowane, uważamy, że powinno być dostępne za darmo" - argumentuje Sławomir Kornicki, dyrektor zarządzający Codemedia. Jednocześnie firma wdrożyła właśnie drugą technologię z zaawansowanymi funkcjonalnościami analitycznymi i raportującymi, ale nie ujawnia na razie żadnych szczegółów na jej temat

Codemedia jest spółką zaleźną agencji Adv.pl. Do Adv.pl S.A. należy 96 proc. udziałów w Codemedia o wartości nominalnej 500 zł każdy, o łącznej wartości nominalnej 48.000 zł.Profil działalności agencji Codemedia związany jest z mediami interaktywnymi i programami afiliacyjnymi. Agencję utworzyli pracownicy, którzy w ostatnich miesiącach rozstali się z Media Contacts. W Codemedia pracuje m.in. Łucja Gdal (ostatnio dyrektor mediów Media Contacts) oraz Sławomir Kornicki, były dyrektor zarządzający Media Contacts.