Codemedia: technologia adserwerowa za darmo
- Artur Małek,
- 06.10.2008, godz. 10:20
Agencja mediowa Codemedia udostępniła bezpłatnie zewnętrzną technologię adserwerową. Firma uzasadnia swoją decyzję dużą popularnością tego rozwiązania.
Udostępniona bezpłatnie przez agencję mediową Codemedia zewnętrzna technologia adserwerowa służy do audytowania wydawców.
- "Wysokie ceny były akceptowane kilka lat temu kiedy to rozwiązanie było trudno dostępne i kosztowne, natomiast obecnie, gdy jest już powszechnie stosowane, uważamy, że powinno być dostępne za darmo" - argumentuje Sławomir Kornicki, dyrektor zarządzający Codemedia. Jednocześnie firma wdrożyła właśnie drugą technologię z zaawansowanymi funkcjonalnościami analitycznymi i raportującymi, ale nie ujawnia na razie żadnych szczegółów na jej temat
Codemedia jest spółką zaleźną agencji Adv.pl. Do Adv.pl S.A. należy 96 proc. udziałów w Codemedia o wartości nominalnej 500 zł każdy, o łącznej wartości nominalnej 48.000 zł.Profil działalności agencji Codemedia związany jest z mediami interaktywnymi i programami afiliacyjnymi. Agencję utworzyli pracownicy, którzy w ostatnich miesiącach rozstali się z Media Contacts. W Codemedia pracuje m.in. Łucja Gdal (ostatnio dyrektor mediów Media Contacts) oraz Sławomir Kornicki, były dyrektor zarządzający Media Contacts.