Coca-Cola pomoże Iplex.pl osiągnąć rentowność

- "Wspólna akcja Iplex i Coca-Cola to przykład, że działania wizerunkowe nie muszą ograniczać się do kampanii display. Mamy tu do czynienia z modelem win-win jednak ze znaczą przewagą Iplex, który z pewnością zyska więcej współpracując z najsilniejszą marką na świecie, która tą pozycję utrzymuje nieprzerwanie od kilkunastu lat" - Maciej Janiak, Business Development Director, Grupa ClickAd - "Dodatkowo od początku Iplex borykał się z problemem zasięgu a ta wspólna akcja może to poprawić. Spodziewany sukces będzie również silnym argumentem do nawiązania współpracy z kolejnym dużymi klientami."

Akcja została zaplanowana na 2,5 miesiąca. Wspierana będzie kampanią w internecie (m.in. Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Formaty internetowe przygotowała agencja K2, a za kreację odpowiada agencja McCann Ericsson. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.

Kampania wspiera także akcja na Filmwebie, która uwzględnia stałe formy na stronach konkretnych tytułów filmowych. Co tydzień na stronach Filmwebu będą prezentowane inne filmy ze specjalnej kolekcji Coca-Coli.

Pozostaje jeszcze pytanie o Hulu. Bo przecież jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów VOD wprowadził ostatnio opłaty za oglądanie wideo, mimo iż wcześniej funkcjonował na modelu reklamowym. Czy to nie znak dla Iplex.pl, że reklama nie wystarczy dla utrzymania strony VOD i za jakiś czas trzeba będzie się wycofać z reklamy rakiem? - "Projekt Hulu, choć w pewnym sensie stanowiący swoisty wzór dla iplex.pl, jest jednak w innej sytuacji niż my ze względu na jego udziałowców, którymi są stacje telewizyjne. Według nas jest to problem kanibalizacji usług, który stawia tradycyjne telewizje w dość niekomfortowej sytuacji, pownieważ z jednej strony projekty typu Hulu stanowią przyszłość, przed którą nie ma ucieczki, a z drugiej strony wiąże się to jednak z utratą części przychodów z działalności telewizyjnej. Model płatny jest w pewnym sensie bezpieczniejszy - pytanie tylko, jak zareagują na to użytkownicy - mówi Łukasz Skrzypek, prezes zarządu Iplex.pl.

Aby obejrzeć film z kolekcji Coca-Coli, trzeba w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu. Można również zrobić to za pomocą smsa. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu, a wybrany film można oglądać przez cały okres promocji, nieograniczoną ilość razy.