ClickAd z Bluetooth

Firma ClickAd podpisała umowę brokerską w zakresie sprzedaży reklam z notowaną na NewConnect ProxyAd (PXY).

Dzięki tej współpracy ClickAd Sp. z o.o. rozszerzy swoją ofertę o nowy kanał komunikacji marketingowej jakim jest Bluetooth.

Obecnie sieć reklamowa ProxyAd dociera do to ponad 700 lokalizacji. W ponad 150 z nich na stałe zainstalowane są nadajniki Bluetooth wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe. W maju br. firma zadebiutowała na NewConnect.

Kampanie Bluetooth prowadzone są za pośrednictwem sieci ProxyAd są rozliczane za efekt. Reklamodawca płaci jedynie za te komunikaty reklamowe, które konsument odczyta.

W ramach całej sieci ProxyAd konsument nigdy nie otrzymuje tej samej reklamy więcej niż jeden raz, a miesięcznie nigdy nie otrzyma więcej niż 4 różne reklamy - "Dzięki temu konsument nie czuje się atakowany przez rożne przekazy reklamowe, a reklamodawca ma gwarancję, że każda dostarczona reklama, to nowy konsument poinformowany o jego ofercie"- zaznacza Maciej Teliszewski, prezes zarządu ClickAd Sp. z o.o.

W ramach Grupy ClickAd działają spółki: ClickAd zajmująca się tworzeniem strategii marketingowych online, Adleader zajmująca się w szeroko rozumianym performance marketingiem oraz Direct Traffic agencja SEM. Inwestorem w spółce jest 3TS Capital Partners.