Click5 dla CEDC

Agencja interaktywna Click5 przygotowała wizerunkowy serwis dla producenta i dystrybutora napojów alkoholowych CEDC. Piwna Street promuje siedem marek premium - Guinness, Grolsch, Budweiser, Bitburger, Franziskaner, Corona i Fosters.

Serwis będzie stanowił centrum dla promocji piwnych marek CEDC w internecie. Piwna Street to panoramiczna aleja z odwzorowaną architekturą siedmiu charakterystycznych zakątków świata. Każdy z budynków na ulicy to specjalnie zaprojektowany i wystylizowany pub z właściwym sobie klimatem. Wnętrza budynków kryją historię piwa oraz właściwe danej marce tło kulturowe.

Click5 dla CEDC

Strategia marketingu interaktywnego prowadzona przez Click5 obejmie całoroczną obsługę serwisu oraz przygotowanie cyklicznych gier, aktywności i konkursów dla internautów. Wszystkie aktywności zostały precyzyjnie zaplanowane, z uwzględnieniem indywidualnego charakteru prezentowanych marek premium.

- W przypadku tworzenia koncepcji piwnej ulicy zdecydowanie postawiliśmy na 'advertainment', czyli reklamę poprzez szeroko pojętą rozrywkę - mówi Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Click5. To wdzięczna i skuteczna forma promocji, w której użytkownicy chętnie wchodzą w interakcję z marką ponieważ oferuje im się coś w zamian. W przypadku Piwna Street będą to gry i zaskakujące konkursy, skupione wokół 7 promowanych marek.

Click5 zdobyło budżet na realizację w wyniku przetargu wygranego na początku 2007 roku.

http://www.piwnastreet.pl