Citylajf - internetowy serial o korporacji oraz... produktach LG i Mazdy
- Bożena Jaskowska,
- 10.10.2008, godz. 08:54
W środę, 15 października oberzeć będzie można pierwszy odcinek internetowego serialu "Citylajf", opowieści o ludziach pracujących w korporacjach nakręconej przez dom mediowy MindShare za pieniądze dwóch swoich klientów - LG oraz Mazdy.
"CityLajf" - serial wyreżyserowany przez dyrektora MindShare Performance & Entertainment Dariusza Przychodę opowiada o młodych ludziach pracujących w korporacjach. Czyli miejscach, gdzie wielu z nas męczy się na co dzień. W korporacjach, w których nawet szefowie są trybikami w globalnej maszynie i guzik mają do powiedzenia... - czytamy na stronie głównej projektu.
Odcinki serialu (krótkie: 7-8 minutowe) dostępne będą w portalu Wirtualna Polska, a pierwszy z dziesięciu nakręconych obecnie, ukaże się 15 października. Jak podaje Wyborcza.pl powstanie kolejnej serii odcinków uzaleznione jest od popularności serialu, który obejrzeć musi co najmniej 400 tys. widzów.
W "CityLajf" oprócz znanych ze szklanego ekranu gwiazd (m. in. Michała Lesienia, Waldemara Błaszczyka, Rafała Królikowskiego czy Jolanty Wołłejko) "wystąpią" produkty LG i Mazdy, firm które złożyły się na jego produkcję. Przez cały czas będą one widoczne również na witrynie, na której będzie można oglądać serial.
To nowe, bardziej zaawansowane podejście do reklamy typu "product placement", od którego całkiem już niedaleko do wyprodukowania całego programu przez firmę komercyjną wedle własnego scenariusza i z własnymi markami. Taka forma promocji, która jest coraz bardziej popularna za Zachodzie nazywana jest "branded entertainment".
Podobny do "Citylajf" projekt o nazwie "Alleshow" stworzył w minionym roku dom mediowy Starcom. Serial, który wyróżniony został w konkursie Media Trendy był swoistym reality show opowiadającym o urządzaniu mieszkania za pośrednictwem platformy aukcyjnej Allegro.
Producenci "Citylajf" zapraszają na casting również widzów serialu, a także zachęcają do przesyłania swoich ciekawych opowieści, które uzupełnić mogą scenariusz. Zorganizowany jest też konkurs, w którym wygrać można cenne nagrody.
Źródła:http://wyborcza.pl, http://citylajf.pl