Ciąg dalszy zmian w składzie Wirtualnej Polski

Zapowiedzi o zmianach w biurze reklamy nie były rzucane na wiatr. Informowaliśmy na bieżąco o wyodrębnieniu biura New Bizness czy nowym kierowniku biura sprzedaży dla klientów korporacyjnych. Dziś mamy informacje o nowych zmianach personalnych. Przebudowa biura reklamy dobiega końca.

W zasadzie jest to koniec zaplanowanych na ten rok zmian, choć Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, nie wyklucza możliwości zatrudnienia kolejnych osób, jeśli zainteresowaniem kampaniami reklamowymi na stronach WP.pl będzie rosnąć.

Z końcem marca Biuro Reklamy zasiliły kolejne osoby z doświadczeniem w zakresie reklamy internetowej. Ewelina Kołosowicz objęła stanowisko kierownika ds. Akcji Specjalnych, skupiając się na organizacji i koordynacji prac związanych z realizacją niestandardowych projektów w portalu. Dotychczas, przez 2,5 roku piastowała stanowisko advertising account, a tym samym odpowiadała za sprzedaż produktów reklama i sponsoring, kontakty z domami mediowymi oraz realizacje strategii portalu w zakresie współpracy z mediami w portalu Interia.

Do zespołu New Business, czyli biura zajmującego się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z internetu jako medium reklamowego, dołączył Hubert Skubij. Ma on wieloletnie doświadczenie w pracy w instytucjach finansowo-ubezpieczeniowych, jak PZU S.A., Filar S.A. i Citibank Handlowy S.A.

Jak nam wyjaśniła Joanna Pawlak, New Business przede wszystkim zajmuje się analizą branż, które rzadko bądź wcale nie korzystają z sieci jako medium reklamowego. Przedstawiamy klientom, jak ważny jest przekaz targetowany i jak mogą go wykorzystać dla promocji marki, czy zwiększenia swoich przychodów. Tworzymy zatem zindywidualizowane oferty dopasowane do grup docelowych produktu konkretnego klienta - wyjaśniła działanie nowego działu.

Stanowisko Accounta w zespole obsługi agencji reklamowych objęła Jolanta Nowakowska, pracująca od 5 lat w Wirtualnej Polsce w dziale E-commerce portalu.

Zmiany personalne są jednym z elementów zapowiedzianych na początku roku przez Joannę Pawlak nowości w politycy sprzedażowej biura reklamy. Obecnie w biurze reklamy, w której strukturach mieści się New Business, pracuje łącznie kilkanaście osób. Według relacji Joanny Pawlak zmiany nie odbyły się kosztem zwolnień pracowników.