Brutto.pl: sklepiki w handlowym pasażu

Od końca września działa w internecie pasaż handlowy Brutto.pl. Za nieduże pieniądze umożliwia małym firmom prowadzenie interesu w internecie.

Przedsiębiorcy, którzy chcą zaistnieć w sieci, otrzymują gotowy interfejs umożliwiający prowadzenie sklepu w pasażu. "Czynsz" za sklep zaczyna się od 26 zł i na jego wysokość nie ma wpływu ilość sprzedawanych towarów.

Firma, która zastanawia się nad skorzystaniem z oferty Brutto.pl, może przez miesiąc za darmo testować usługę. Jeśli jej oferta otwiera nową kategorię, lub jest drugą firmą, która założyła sklep z produktami danego typu, będzie mogła prowadzić swój sklep za 1 zł przez rok. Wolne kategorie to między innymi Film, Foto, Książki, Kwiaty i Ogród, Muzyka, Sport i Turystyka.

Jak na razie najwięcej ofert można znaleźć pod kategorią Erotyka - około 450. Na drugim miejscu są produkty dla dzieci - jest ich około 380, na trzecim odzież i dodatki w liczbie prawie 190. Każdy ze sklepów dostępnych w pasażu samodzielnie ustala system płatności. W niektórych sklepach można skorzystać z serwisu ALLPay.pl, by zapłacić za zakupy.

Właścicielem Brutto.pl jest spółka Polskie Firmy Online z siedzibą w Katowicach.