Branża motoryzacyjna w portfolio Ad-Vice

Sieć reklamy online Ad-Vice poszerzyła swoje portfolio o kolejne witryny z branży motoryzacyjnej.

Samar.pl - witryna motoryzacyjna o charakterze biznesowym, www.auto.pl - internetowa giełda samochodowa oraz www.auto.com.pl - strona adresowana do fanów czterech kółek, to serwisy, które poszerzają reprezentację branży motoryzacyjnej w sieci reklamowej Ad-Vice.

Serwis Samar.pl należący do Instytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar dostarcza informacje z szeroko pojętego rynku motoryzacyjnego m. in. analizy, cenniki, specyfikacje pojazdów, wyniki badań, i opinie ekspertów.

Witryny www.auto.pl oraz www.auto.com.pl są własnością firmy Profit. Pierwsza to internetowa giełda samochodowa - serwis, który w majowym Megapanelu serwisów tematycznych PBI/Gemius zajął 10 miejsce w branży motoryzacyjnej (431 tys. unikalnych użytkowników), druga to witryna adresowana do miłośników czterech kółek zawierająca informacje o markach samochodów, aktualności branżowe i materiały filmowe zrealizowane przez dziennikarzy portalu.

Inne podobne serwisy branżowe w sieci reklamowej Ad-Vice to m. in. Flota.com.pl i Autofirmowe.pl.

Aktualizacja: W treści informacji przy nazwach serwisów www.auto.pl oraz www.auto.com.pl dodano "www", co precyzuje, że są to domeny funkcjonalne. Wprowadzone zmiany nie wpłynęły na przekaz informacyjny komunikatu.