Bluerank w SEMPO

Od sierpnia Bluerank jako pierwsza polska firma znalazła się w szeregach renomowanej organizacji SEMPO (Search Engine Marketing Professional Organization).

SEMPO gromadzi ponad 500 firm oraz osób prywatnych na całym świecie. Organizacja działa na podobnej zasadzie co IAB, lecz skupiając się jedynie na SEM, czyli działaniach reklamowych w wyszukiwarkach internetowych.

- Dzięki przynależności do SEMPO (poza czlonkostwem w IAB Polska) nasi międzynarodowi klienci uzyskują potwierdzenie kompetencji Bluerank- mówi Internet Standard Maciej Gałecki, szef agencji. - Chcemy uczyć się korzystając z doświadczeń międzynarodowych, z rynków dużo bardziej zaawansowanych pod względem SEO/SEM.

SEMPO powstało w 2003 r. w Stanach Zjednoczonych. Stanowi międzynarodową platformę biznesową, dzięki której można nawiązać współpracę oraz wymieniać się doświadczeniami. Organizacja prowadzi także działalność edukacyjną w zakresie SEM. Jest to możliwe dzięki finansowemu wsparciu takich amerykańskich gigantów jak Google, Yahoo czy MSN Search.

- Przystępując do SEMPO mamy nadzieję na wykorzystanie kontaktów i znalezienie partnerów zagranicznych. Spodziewamy się dużego zainteresowania polskim rynkiem na arenie międzynarodowej wśród agencji interaktywnych, domów mediowych, końcowych klientów- tłumaczy Gałecki. - Na przykład w tym tygodniu otrzymaliśmy zapytanie z firmy duńskiej dotyczące usług SEO. Zapytanie przywędrowało przez SEMPO- jest tam funkcjonalność wysłania zapytania ofertowego.

Obok Bluerank polskim członkiem SEMPO, jako osoba prywatna, jest Marek Jerzy Minakowski, dyrektor serwisów wyszukiwawczych Onet.pl.

Zobacz także: Gorączka złota w krainie pozycjonowania