Blogi, wideo, VoIP zanotowały największe wzrosty popularności

Największe wzrosty popularności wśród amerykańskich internautów zanotowały blogi, wideo i telefonia VoIP. Jednak nadal są one daleko w tyle jeśli chodzi o trzy najpopularniejsze aktywności: e-mail, informacje/newsy oraz zakupy online.

11,4% amerykańskich internautów oglądało w ciągu ostatnich 30 dni wideo online, to o 123% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, wynika z badań ankietowych Mediamark Research. Blogi odwiedza 6,7% internautów z USA, o 163% więcej niż rok wcześniej. Trzecią aktywnością, która zanotowała największy wzrost jest telefonia VoIP, z której korzysta 2,6% amerykańskich internautów, o prawie 200% więcej niż w 2005 roku.

Jednak wymienione aktywności nadal należą do najmniej popularnych. Amerykańscy użytkownicy internetu najczęściej korzystają z e-maila (70,5%), zaglądają do sieci po informacje, newsy(40,2%), dokonują zakupów online (34,2%), płacą rachunki (30,7%) oraz korzystają z komunikatorów (26,8%).

Źródło: MarketingVOX, Mediamark Research