BizOn Media: nowe produkty w sieci

Pakiety stałych obecności, poranne Happy Hours, retargeting oraz model sprzedaży łączący CPM i CPC - to nowe produkty, o które wzbogacono ofertę sieci reklamowej BizOn Media.

Biznesowa sieć reklamowa BizOn media rozszerza ofertę o cztery nowe produkty: pakiety stałych obecności, poranne Happy Hours, retargeting oraz model sprzedaży łączący CPM i CPC.

Pakiety obecności stałych (Flat Fee) obejmują tygodniową emisję formy Rectangle 300x250 na wybranych witrynach z danej kategorii - MSP, Prawo, Giełda i finanse lub Super Brands (obejmującej najbardziej markowe serwisy sieci). Jak zapewniają przedstawiciele sieci, pakiety FF umożliwiają reklamodawcom zaplanowanie obecności na wielu prestiżowych witrynach po znacznie niższych kosztach niż w przypadku kampanii CPM.

Druga nowość BizOn media - Happy Hours polega na kampanii zasięgowej w całej sieci reklamowej (bez cappingu) w godzinach o najwyższej oglądalności, a więc od 8:00 do 11:00.

Kolejnym produktem wzbogacającym ofertę BizOn media jest retargeting, a więc namierzanie poprzez cookiesy internautów, którzy wcześniej odwiedzili konkretną stronę, bądź widzieli daną reklamę i wyświetlenie im kampanii na każdej innej witrynie z sieci BizOn media bądź ARBOnetwork. Retargeting umożliwia tym samym dotarcie do użytkowników potencjalnie najbardziej zainteresowanych danym przekazem reklamowym.

Sieć BizOn media wprowadziła także nowy model sprzedaży - hybrydę CPM i CPC, a więc połączenie opłat za odsłony z opłatą za kliknięcia wykonane przez użytkowników. Propozycja ta skierowana jest do reklamodawców nastawionych na rozliczanie kampanii za efekt, przy czym sieć gwarantuje określoną liczbę kliknięć, jaka zostanie uzyskana w trakcie kampanii przy danej liczbie odsłon.

Nowa oferta stanowi odpowiedź na potrzeby rynku. Produkty zostały opracowane na postawie opinii naszych Klientów, a także w oparciu o sugestie czołowych planerów Internetu, z którymi w pierwszym kwartale br. odbyliśmy specjalne spotkanie BizOn Update - powiedział Rafał Szychowski kierujący siecią BizOn media.

BizOn media, biznesowa sieć reklamowa z portfela ARBOinteractive Polska - wg lutowego Megapanelu PBI/Gemius - dociera, jak podano w komunikacie, do ponad 5 mln użytkowników. Jej zasięg wyniósł w lutym br. 31,7%.

Źródło: ARBOinteractive Polska