Biuro podróży w Naszej-klasie.pl

Nasza-klasa podejmuje kolejną próbę znalezienia dla siebie trwałego modelu biznesowego. Tym razem nawiązała współpracę z Travelplanet.pl i na profilach użytkowników serwisu społecznościowego pojawiła się dodatkowa funkcjonalność: "wyjedź na wakacje z Travelplanet.pl".

Nasza-klasa to w chwili obecnej czwarta pod względem zasięgu polska strona internetowa (wg Megapanel PBI/Gemius, marzec 2008) i jeden z największych sukcesów w branży internetowej w całej Europie. Serwis bardzo szybko zdobył popularność na polskim rynku i od dłuższego już czasu stara się wymyślić sposób na utrzymanie przy sobie internautów. Tak więc dano nam już możliwość wysyłania prawdziwych kwiatów lub wirtualnych prezentów. Kolejną funkcjonalnością jest możliwością rezerwacji online wycieczek turystycznych.

Jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania największej społeczności w Polsce jest wymiana zdjęć. Maciej Popowicz z naszej-klasy.pl potwierdza, że "zdjęcia wakacyjne stanowią jeden z najczęściej powtarzających się składników portfolio użytkowników naszej-klasy". Stąd decyzja o podjęciu współpracy z Travelplanet.pl - wiodącym internetowym biurem podróży w Polsce. "Nasi użytkownicy, jeśli podróżują, bardzo chętnie dzielą się takimi informacjami ze swoimi znajomymi. Chcemy połączyć ich zainteresowania z możliwością zakupu wycieczki" - czytamy w oświadczeniu naszej klasy.

Współpraca nasza-klasa.pl oraz Travelplanet.pl zbiegła się z uruchomieniem na początku maja systemu rezerwacji online w Travelplanet.pl. Dzięki temu użytkownicy naszej-klasy mogą znaleźć pełny zakres informacji w jednym miejscu i jednocześnie uzyskają możliwości pełnej rezerwacji wycieczek online.

Dzięki technologii online wraz z interaktywnym kalkulatorem, można natychmiast sprawdzić wiele kombinacji i cen oferty. Michał Krawczyk (CTO w Travelplanet.pl) podsumowuje, że system cechuje łatwość nawigacji i możliwość finalizacji wycieczki w zaledwie 3 krokach.

Czy Nasza-Klasa.pl, która skupia obecnie ponad 7 mln real users (wg Megapanel PBI/Gemius, marzec 2008), znajdzie nową drogę rozwoju? Znalezienie efektywnego sposobu zarabiania nie jest tylko problemem polskiego giganta Web 2.0 i stara się go rozwiązać większość serwisów społecznościowych.