Bankier.pl rozpoczyna przygodę z e-commerce

Bankier.pl wspólnie z Blue Media przygotował serwis butik.bankier.pl. Nowy projekt spółki jest sklepem internetowym i oferuje bardzo szeroką gamę produktów - od AGD po czekoladki.

Zakładkę prowadzącą do Butiku znaleźć można na stronie głównej serwisu Bankier.pl. Umiejscowiona została dokładnie między ostatnim przedsięwzięciem serwisu Bankier.pl, czyli zakładką "Praca", a "Produkty Finansowe" - z której to kategorii Banikier.pl dotychczas czerpał część przychodów.

Nowy serwis oferuje ponad 15 000 produktów różnych firm, pogrupowanych w 10 kategoriach tematycznych (plus ogólna kategoria upominki), do których należą m.in.: "RTV", "Komputery", "Hobby", "Telefony" czy "Moda i Uroda". Serwis wykorzystuje platformę, której integratorem jest firma Blue Media zajmująca się usługami telekomunikacyjnymi i finansowymi.

Bankier.pl rozpoczyna przygodę z e-commerce

Spółka Bankier.pl jak dotąd czerpała przychody głównie ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Strony biznesowe Bankier.pl, odwiedza 1,57 mln użytkowników miesięcznie(Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; kwiecień 2008r.). Właśnie do tych osób ma być kierowana oferta Bankier.pl. "W oparciu o dokładną analizę zachowań i potrzeb naszych użytkowników oraz dostępne dane dotyczące zakupów on-line zdecydowaliśmy o uruchomieniu serwisu butik.bankier.pl" - powiedział Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A.

Współpraca z Blue Media to druga, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczna umowa zawarta przez Bankier.pl S.A. Pierwsza umowa zawarta z Agora S.A. zaowocowała uruchomieniem nowego serwisu praca.bankier.pl, skierowanego do specjalistów z branży finansowej.

Patrz też:

Agora nawiązuje współpracę z Bankier.pl

Bankier.pl poszukuje inwestora strategicznego