BT promuje broadband

British Telecom zamierza rozpocząć intensywną akcję promocyjną swojej oferty szerokopasmowego dostępu do Internetu. Firma chce przyciągnąć klientów m.in. radiem internetowym, możliwością wykorzystywania jednego łącza przez kilka komputerów oraz nietypowymi usługami - w tym np. monitorowaniem mieszkań.

Opcja współdzielenia łączą najbardziej zainteresuje użytkowników domowych - przedstawiciele BT zapowiadają, że będą oni mogli skorzystać ze specjalnego zestawu sprzętu i oprogramowania, który umożliwi szybkie skonfigurowanie domowej sieci.

Ciekawą propozycją jest również możliwość dokupienia (za 159 funtów) odbiornika radiowego, który można podłączyć do Sieci, uzyskując w ten sposób łatwy dostęp do tysięcy internetowych rozgłośni. Klientów mają również przyciągnąć nowe usługi - w tym możliwość monitorowania mieszkań oraz biur, czy ułatwione korzystanie z serwisu X-Box Live (umożliwiającego posiadaczom konsoli X-Box granie w sieci).

Przedstawiciele BT spodziewają się, że do końca lata z ich usług korzystać będzie co najmniej milion klientów, zaś do końca roku 2006 liczba ta sięgnie 5 mln.