BMW Polska współpracuje z blogerem

Rafał z Blogomotive.pl weźmie udział w akcji "Blogo w świecie BMW". Przez 3 miesiące będzie testował samochody marki i promował styl życia ich klientów. Zacznie już za tydzień, jadąc do Monachium nowym BMW serii 5.

Celem akcji BMW Polska jest promocja określonego stylu życia i sposobu spędzania wolnego czasu. Blogo (czyli Rafał) będzie testował samochody, uczestniczył w imprezach BMW i odwiedział miejsca związane z marką.

Co najważniejsze, wszystko to opisze na stronie Blogomotive.pl oraz na fanpage'u BMW Group Polska na Facebooku. Wszystkie informacje o testowanych i używanych podczas licznych misji autach BMW, pojawią się w aplikacji "Dziennik pojazdu", dostępnej na stronie AutoŚwiat.pl.

"Zaczynamy 25 lutego - biorę wtedy nowiutkie BMW serii 5 i na kilka dni jadę z Rybą i Margolcią do Monachium do BMW Welt. Cel - obejrzeć fabrykę BMW, muzeum BMW i miło spędzić czas. Misja - na razie ściśle tajna. Również dla mnie" - pisze na blogu Rafał.

"Blogo w świecie BMW" to jedna z pierwszych tak ciekawych akcji w polskiej blogosferze. Dotąd można było jedynie mówić o wyjeździe Kominka we współpracy z Burger Kingiem i akcji promocyjnej Windows 7.

Wywiady z Blogo przeprowadzili już Kominek i Radek Karbowski.