Axel Springer kusi kobiety oraz uruchamia pudelka

W-spodnicy.pl oraz koktajl24.pl to nowe internetowe projekty wydawnictwa Axel Springer. Czy będą godnymi konkurentami dla liderów stawki?

Panorama rozrywkowych serwisów największych polskich graczy wzbogaciła się o kolejne: W-spodnicy.pl oraz Koktajl24.pl.

Axel Springer tym samym poszerza swoje internetowe portfolio, w którym do tej pory znajdowały się serwisy takie jak m. in.: students.pl i redakcja.pl oraz mniej lub bardziej rozbudowane witryny tutułów ukazujących się w wersji papierowej.

Uważamy, że na polskim rynku internetowym istnieje miejsce dla nowych portali rozrywkowych i kobiecych, takich jak Koktaj24 i w-spodnicy.pl. W naszym kraju z Internetu korzysta około połowy Polaków, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej - o ponad jedną trzecią więcej. W ciągu kilku najbliższych lat różnica ta będzie się wyrównywać, a w sieci pojawią się nowi użytkownicy. Rynek serwisów internetowych nie jest więc jeszcze nasycony i wierzymy, że Koktajl24 i w-spodnicy.pl uzupełnią go - o zwiększaniu obecności Axel Springer ww sieci mówi Anna Gancarz, PR Manager.

Internet jest kobietą - głosi hasło umieszczone w nagłówku społecznościowo-informacyjnego, okraszonego znaczną ilością zdjęć, serwisuhttp://www.w-spodnicy.pl . Autorami publikowanych tekstów są zarówno internautki (te, które w ciągu 6 miesięcy napiszą ciekawe artykuły i blogowe wpisy mają szansę na stały angaż w redakcji) jak i "tradycyjny" zespół redakcyjny.

Axel Springer kusi kobiety oraz uruchamia pudelka

www.w-spodnicy.pl

Przeczytać tu można m. in. o modzie ("eksponuj biust odpowiednią bielizną", "buty w wielkim mieście"), urodzie ("tej wiosny podkreśl brwi i rzęsy"), emocjach i seksie ("zapisuj co robiłaś w sypialni"), a także ciąży i dziecku. Osobne zakładki poświęcone są tematom: fitnessu ("jak odzyskać dobrą formę po zimie"), zdrowia ("nie daj się chorobie") oraz oczywiście przepisom i dobrej kuchni. W dziale "babskie sprawy" czekają plotki i ploteczki z życia gwiaz i nie tylko. Każdej tematycznej odsłonie serwisu towarzyszy inna kolorystyka, zawsze jest również jeden "gorący" news dnia.

Biorąc pod uwagę fakt, iż wg ostatniego badania CBOS i Gazeta.pl pt. "Portret Internauty" (marzec 2009 r.) 45% Polek korzysta z sieci - próba dotarcia do tej grupy przez Axel Springer za pośrednictwem nowego serwisu jest całkowicie uzasadniona.

Axel Springer kusi kobiety oraz uruchamia pudelka
"Kożuchowska w ciąży?" "Radek wykasował Dodę?" "Dlaczego Steczkowska parkuje na przystanku autobusowym?" - dla internautów zainteresowanych tego typu informacjami Axel Sringer stworzył plotkarski serwishttp://www.koktajl24.pl . Czekają tu m. in. działy bezcennych informacji "z naszego podwórka" oraz "ze świata", a także sekcja filmów wideo zasysanych z innych źródeł (m. in. Youtube).

Redakcje obu serwisów są niezależne od pozostałych tytułów i witryn wydawnictwa Axel Springer - kieruje nimi Monika Lubowiecka, była redaktor naczelna serwisu Kobieta.Dziennik.pl. Project managerem portalu w-spodnicy.pl jest Marta Badurek, która odpowiada także za serwis Redakcja.pl, a managerem Koktajlu24 Małgorzata Iwanicka, która wcześniej odpowiedzialna była za projekty internetowe w Starcom Next i iLeo/Arc Worldwide Polska.

Czy koktajl24.pl zdobędzie fanów? Pierwsza liga plotkarskich serwisów zdążyła zgromadzić rzesze zwolenników. Najbardziej popularny jest Pudelek.pl (1,8 mln real users wg grudniowego Megapanelu PBI/Gemius), w ścisłej czołówce znajdują się także: nocoty.pl, plotek.pl i plejada.pl.

Przewagą konkurencyjną naszych serwisów jest nieograniczony dostęp do zasobów koncernu Axel Springer na całym świecie. Atutem Koktajlu24 są także ekskluzywne materiały i najlepsze zdjęcia, które często mamy na wyłączność. Na tle konkurencji wyróżnia nas również przejrzysty układ stron, łatwość nawigacji, szybkość w reagowaniu na wydarzenia oraz brak agresywnych treści - podsumowuje Anna Gancarz.