Autoresponder w sukurs e-biznesowi

Jak twierdzi twórca polskiego produktu, wielokrotny autoresponder to lekarstwo na brak czasu i na nieuważne czytanie materiałów przez użytkowników sieci. Według Piotra Majewskiego, to również narzędzie lepsze w marketingu od strony WWW. A w Polsce nie korzystają z niego praktycznie żadne duże serwisy. Stąd pomysł darmowego udostępnienia narzędzia.

Zdaniem twórcy FreeBot.pl, Piotra Majewskiego, najlepiej by ilość znaków w tekście nie przekraczała 500. Już w kolejnym zdaniu musimy ten limit przekroczyć.

Internauci coraz mniej czasu poświęcają na czytanie treści stron WWW. Dzięki wielokrotnemu autoresponderowi klientom można przekazać dowolną ilość informacji za pomocą serii e-maili, które są rozsyłane automatycznie w zadanych odstępach czasu.

Przesłana informacja dociera do skrzynki internauty. Poprzez ustawienie częstotliwości internauta ma ciągły kontakt z marketingowym przesłaniem, lecz nie jest to kontakt natarczywy.

Serwis FreeBot.pl jest darmowy, choć bardziej zasobni i wymagający klienci mogą wykupić jego bardziej zaawansowaną wersję.

Jak tłumaczy Piotr Majewski Udostępniam tę usługę za darmo ponieważ chcę nauczyć polski e-biznes korzystać z wielokrotnych autoresponderów - najważniejszego narzędzia w e-biznesie, o czym nie wie 99% polskich e-biznesów oraz zwiększyć średnie zyski e-biznesów w Polsce. Dzięki temu automatycznie wzrośnie sprzedaż moich produktów i usług skierowanych do e-biznesu.

Szczegóły oferty.