Amerykański Bauer otwiera swój pierwszy serwis internetowy.

Amerykański serwis internetowy Bauera będzie adresowany do nastolatków i wydawnictwo liczy na przyciągnięcie do sieci czytelników magazynów wydawanych w USA, takich jak K, J-14 i Twist. Dotychczas wydawca traktował internet jako wtórne medium, które mogło być potencjalnym zagrożeniem na rynku magazynów.

Nowy serwis będzie miał na rynku sporą konkurencję, m.in. Alloy.com, z 4,5 milionów unikalnych użytkowników w kwietniu, według comScore Media Metrix, MyYearbook.com, z 3,6 milionów uu, Hearst Teen sieci, z 3,4 milionów, The-N.com - 3,4 milionów.

Wydawca zapowiada, że będzie to serwis, którego treści będą kontrolowane, ma być przyjazny dla użytkowników i reklamodawców, a największy potencjał wzrostu jego zdaniem kryje się w dziecięcej spontaniczności, czyli w sekcjach, który kontent będzie tworzony przez samych nastolatków.